Monday, March 18, 2013

不要担心... 一切都会好的.. Allah always by ur side..

Bila memikirkan cabaran dunia aku menjadi gentar..
Bila memikirkan kesukaran yang telah mahupun akan ditempuhi langkah aku menjadi payah..
Bila memikirkan onak duri perjalanan mngejar impian aku merasakan runsing..
Bila menempuhi ujian demi ujian..kadang kala aku tersungkur..
Namun..

Bila aku menyedari DIA Yang MAHA Kuasa sentiasa ada bersamaku..
Dari gentar aku menjadi berani..
Dari payah menjadi mudah ..
Dari runsing menjadi tenang
Dari jatuh tersungkur kini aku gagah berdiri..

Kerana aku ada DIA..
Langkah ku menjadi mudah..
Sentiasa memohon keredhaanNya mengiringi setiap langkah perjalanan ku..
InsyaAllah ;)

安心~



2 comments:

Zaty Nur said...

Bila hati berbicara..
terasa sedih..
namun kembalilah semula kepada fitrah kita...
iaitu Pencipta kita
Allah S.W.T

pikah cute ^^ said...

Kadang bila sedih , terasa xdak org yg phm n care.xp bila fikir DIA sentiasa ada bersma kita , hati yg serabut jd tenang, masalh yg bsar jd kecil :)

Allahuakbar!